"Beləcə, “Unibank” öz müştərisini itirmiş oldu..." - GİLEY
Bazar ertəsi – 9 sentyabr tarixində Nailə Məmmədli adlı oxucumuz “Unibank”ın “Əhmədli” metrostansiya yaxınlığındakı filialında üzləşdiyi xoşagəlməz halla bağlı Moderator.az-a şikayət ünvanlayıb. Şikayətdə deyilir:
“Şənbə günü olduğu üçün tələsik başqa şəhərə pul göndərmək istəyirdim. Evdə azyaşlı uşaq qoyub gəlmişdim. Növbəm üçün çek götürdüm. Oturub gözlədim. Digər müştərilər kimi. Amma müştəri xidmətləri yalnız çekin üzərində “K” hərfi olanları çağırırdı. Başa düşmədim səbəbini. Özüm Kiyevdə yaşayıram deyə, burdakı bankların “qanun-qaydaları”ndan xəbərsizəm. Sonra yanımda oturanlardan soruşdum ki, niyə təkcə “K” hərfi olanları çağırırlar, “P” hərfi olanlar isə fağır-fağır gözləyir? Dedilər ki, onlar kredit götürən və ya ödəyən müştərilərdir. Anladım ki, “Unibank” müştərilər arasında fərq qoyur. Dünyanın heç bir yerində belə ayrıseçkilik yoxdur, yalnız Azərbaycandadır. Başa düşürəm, növbəyə durmaq normal haldır, amma “Unibank” növbəyə dayananları nəzərə almır. Onlar öz vaxtlarını, sərfiyyatı dəyərləndirirlər, müştərininkini isə yox.
Bir sözlə, bir neçə saat gözlədim, axırda gördüm yalnız “K” hərfi olanlar növbədənkənar qəbul edilir. Səs-küy salmaqdan başqa çarəm qalmadı ki, bu nə haqsızlıqdır? Hansı qanunda yazılıb ki, növbəsiz müştərilər növbədənkənar qəbul edilsin?
Şənbə günü yalnız kredit götürən və ya ödəyən müştərilərini qəbul edəcəklərsə, bunu elə yazıb yapışdırsınlar hər yerə. Biz də öz işimizi bilək. İncitməsinlər camaatı. Hamının öz vacib iş-gücü var.
Rəhbərliyin də çox güman ki, mənə qarşı edilən haqsızlıqdan xəbəri oldu. Çünki mən orda səssiz qala bilməzdim.
Sonra məni qəbul etmək istəsələr də, bu dəfə mən narazılıq etdim və yaxınlıqdakı “Expressbank”a gedib işimi həll etdim. Beləcə, “Unibank” öz müştərisini itirmiş oldu...”
Müştərinin şikayəti əsasında “Unibank”la əlaqə saxladıq. Sorğumuzla bağlı cavab iki gündən gəldi:
““Unibank”ın şənbə rejimində işləyən filiallar şənbə günləri səhər saat 10.00-dan 14.00-dək müştərilərə xidmət edir. Şənbə günləri də həftəiçi olduğu kimi bütün bank xidmətləri- kredit verilməsi, depozit qəbulu, pul köçürmələri, valyutadəyişmə və digər bank xidmətləri müştərilərə təqdim olunur. Müştərilərə xidmət növbəlilik əsasında- Qmatic aparatından müştərilərin götürdüyü növbə ardıcıllığı ilə aparılır. Növbəlilik sistemlə tənzimləndiyindən, hər müştəriyə hansı bank xidməti üçün müraciət etməsindən asılı olmayaraq, növbəsi ekranda çıxdığı anda xidmət edilir və ondan əvvəlki müştərinin önə keçməsi mümkün deyil. Şənbə günləri əksər müəssisələr üçün qeyri-iş günü olduğundan, müştərilərin filiallarımıza müraciəti zamanı bəzi filiallarda müştəri sayının həftəiçi ilə müqayisədə çoxluğu mümkün ola bilər. Unibank olaraq çox təəssüf edirik ki, müştərimizdə yalnız kredit müraciətinə baxılması ilə bağlı belə yanlış rəy formalaşıb. Bankımıza müraciət edən hər bir müştəri bizim üçün dəyərlidir. Hədəfimiz hər bir müştərimizi yüksək bank xidmətləri ilə təmin etmək, müştəri məmnuniyyətinə nail olmaqdır”.
Nailə Məmmədli isə şikayəti ilə bağlı iddialıdır:
“Şükür Allaha, kameralar var, açıb baxsınlar. Senytabrın 7-si, 11:00-12:00 radələri. Onda rəhbərlik də biləcək ki, işçiləri müştəriləri necə incidir. Mən artıq Kiyevdəyəm. Yaxşı ki, bu cür bank sistemi burda yoxdur. “Unbank”ın müştərilərinə isə səbr və hövsələ arzulayıram”.
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:12-09-2019, 09:37
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Bazar ertəsi – 9 sentyabr tarixində Nailə Məmmədli adlı oxucumuz “Unibank”ın “Əhmədli” metrostansiya yaxınlığındakı filialında üzləşdiyi xoşagəlməz halla bağlı Moderator.az-a şikayət ünvanlayıb. Şikayətdə deyilir:
“Şənbə günü olduğu üçün tələsik başqa şəhərə pul göndərmək istəyirdim. Evdə azyaşlı uşaq qoyub gəlmişdim. Növbəm üçün çek götürdüm. Oturub gözlədim. Digər müştərilər kimi. Amma müştəri xidmətləri yalnız çekin üzərində “K” hərfi olanları çağırırdı. Başa düşmədim səbəbini. Özüm Kiyevdə yaşayıram deyə, burdakı bankların “qanun-qaydaları”ndan xəbərsizəm. Sonra yanımda oturanlardan soruşdum ki, niyə təkcə “K” hərfi olanları çağırırlar, “P” hərfi olanlar isə fağır-fağır gözləyir? Dedilər ki, onlar kredit götürən və ya ödəyən müştərilərdir. Anladım ki, “Unibank” müştərilər arasında fərq qoyur. Dünyanın heç bir yerində belə ayrıseçkilik yoxdur, yalnız Azərbaycandadır. Başa düşürəm, növbəyə durmaq normal haldır, amma “Unibank” növbəyə dayananları nəzərə almır. Onlar öz vaxtlarını, sərfiyyatı dəyərləndirirlər, müştərininkini isə yox.
Bir sözlə, bir neçə saat gözlədim, axırda gördüm yalnız “K” hərfi olanlar növbədənkənar qəbul edilir. Səs-küy salmaqdan başqa çarəm qalmadı ki, bu nə haqsızlıqdır? Hansı qanunda yazılıb ki, növbəsiz müştərilər növbədənkənar qəbul edilsin?
Şənbə günü yalnız kredit götürən və ya ödəyən müştərilərini qəbul edəcəklərsə, bunu elə yazıb yapışdırsınlar hər yerə. Biz də öz işimizi bilək. İncitməsinlər camaatı. Hamının öz vacib iş-gücü var.
Rəhbərliyin də çox güman ki, mənə qarşı edilən haqsızlıqdan xəbəri oldu. Çünki mən orda səssiz qala bilməzdim.
Sonra məni qəbul etmək istəsələr də, bu dəfə mən narazılıq etdim və yaxınlıqdakı “Expressbank”a gedib işimi həll etdim. Beləcə, “Unibank” öz müştərisini itirmiş oldu...”
Müştərinin şikayəti əsasında “Unibank”la əlaqə saxladıq. Sorğumuzla bağlı cavab iki gündən gəldi:
““Unibank”ın şənbə rejimində işləyən filiallar şənbə günləri səhər saat 10.00-dan 14.00-dək müştərilərə xidmət edir. Şənbə günləri də həftəiçi olduğu kimi bütün bank xidmətləri- kredit verilməsi, depozit qəbulu, pul köçürmələri, valyutadəyişmə və digər bank xidmətləri müştərilərə təqdim olunur. Müştərilərə xidmət növbəlilik əsasında- Qmatic aparatından müştərilərin götürdüyü növbə ardıcıllığı ilə aparılır. Növbəlilik sistemlə tənzimləndiyindən, hər müştəriyə hansı bank xidməti üçün müraciət etməsindən asılı olmayaraq, növbəsi ekranda çıxdığı anda xidmət edilir və ondan əvvəlki müştərinin önə keçməsi mümkün deyil. Şənbə günləri əksər müəssisələr üçün qeyri-iş günü olduğundan, müştərilərin filiallarımıza müraciəti zamanı bəzi filiallarda müştəri sayının həftəiçi ilə müqayisədə çoxluğu mümkün ola bilər. Unibank olaraq çox təəssüf edirik ki, müştərimizdə yalnız kredit müraciətinə baxılması ilə bağlı belə yanlış rəy formalaşıb. Bankımıza müraciət edən hər bir müştəri bizim üçün dəyərlidir. Hədəfimiz hər bir müştərimizi yüksək bank xidmətləri ilə təmin etmək, müştəri məmnuniyyətinə nail olmaqdır”.
Nailə Məmmədli isə şikayəti ilə bağlı iddialıdır:
“Şükür Allaha, kameralar var, açıb baxsınlar. Senytabrın 7-si, 11:00-12:00 radələri. Onda rəhbərlik də biləcək ki, işçiləri müştəriləri necə incidir. Mən artıq Kiyevdəyəm. Yaxşı ki, bu cür bank sistemi burda yoxdur. “Unbank”ın müştərilərinə isə səbr və hövsələ arzulayıram”.
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:12-09-2019, 09:37
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Dünən, 09:29
“Tender kralı“ etibarsız təchizatçı elan edildi - Təkcə bu il 3,1 milyonluq sifariş alıb
Dünən, 08:32
NAZİRİN UZUNÖMÜRLÜLÜK “KƏŞFİ” – Sahil Babayev dövlətə məlum olmayan statistik rəqəmləri haradan götürür?
28-11-2024, 20:29
Bir gecədə çox sayda hərbçinin həlak olduğu qəza necə baş verib? - DETALLAR + VİDEO
28-11-2024, 14:26
Varlı ölkənin kasıb əhalisinin naziri - xəstə inək və qara qəpik verən Sahil Babayev “çarpaz atəş altında”
28-11-2024, 10:11