Bank sektorunun ÜZQARASI: UNİBANK... - "Mən aldandım siz aldanmayın..."
Son günlər barəsində ən çox şikayət olunan banklardan biri, bəlkə də birincisi elə "UniBank"dır desək, yanılmarıq. Hər halda ayrı-ayrı ünvanlarda rastımıza çıxan vətəndaş şikayətlərinin intensivliyi belə deməyə əsas yaradır. DİA.AZ olaraq həmin şikayətlərdən bızilərini təqdim edirik.
Beləliklə, "Müştərinin Səsi" sosial qrupunda vətəndaş Turqut Əliyev yazır (Qeyd: şikayəltə sosial şəbəkədə olduğu kimi təqdim olunur):
"Şikayətim Unibank dandir! Deməli qabaqcadan cashback haqqinda saytlarinda məlumati oxuyub albalı debet kati ilə odəniş etmişəm tərəfdaşı olmayan məkanda pos terminal vasitəsi ilə 1000 azn məbləgində. Və gözləmişəm ki 1% cashback qayitsin kartima, lakin mənə sonradan sms gədiki bu ödənişimə görə mənə 1 azn cashback qayidib (0.1%) . Zəng edib müştəri xidmətindəndə mənə bildirdilərki mənim kartim köhnə kartdir ona görə mənə 0.1% cashback hesablanır qaldıkı heç harda bunun haqqinda məlumatda qeyd etmiyiblərki köhnə alnalı kartlarina 0.1 % cashback hesablanır . Saytlarinda qeyd varki digər kartlarımız üzrə 0.1 % cashback hesablanır amma orda qeyd edilməyibki köhnə albalı kartlarda aiddir bu. Ümumiyətlə belə bir termin heç harda yoxtur köhnə albalı kart yoxsa təzə albalı kart özləridə bunun haqqinda heç harda qeyd etmiyiblər . Ona görə dərxal kartimda olan Unibank və Albalı Kart logosunu bu xala salıb silmişəm kartimdan gözümə dəyməsin sizədə təklif edirəm bu cür firildagları baykot edəsiz. Eşiddiyimə görədə Unibank hələm yeni belə bir firildag layihəynən gəlir ölkəmizə oda gücdü reklamı hal hazirda gedən Leobank kartidir. Ancag reklam etməkdənsə yaxşı xidmət göstərsinlər firildag etməsinlər. Söhbət o 10 manat cashbackdan getmir amma nəyə görə məni aldatsınlar mənim digər bankların kartlarimda var hansiki 1 % ceşbeki verir belə aldatmır bilsəydim onlardan istifadə edərdim. Mən aldandim siz aldanmayin ) #unibankfirildag #albalıkartbaykot
Digər narazı vətəndaş Rüfət Bayramlı isə "Müştərinin Səsi"ndə bunları yazıb:
"Şikayətim Unibankdandır. Amazon.com saytından məhsul sifariş verdim. Birinci dəfə OTP kod istədi, sonra avtomatik pul silinməyə başlayır. Unibanka sual verdim ki, niyə otp kodu istəmir də? deyir amazonluqdur bizlik deyil".
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:27-09-2021, 12:20
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Son günlər barəsində ən çox şikayət olunan banklardan biri, bəlkə də birincisi elə "UniBank"dır desək, yanılmarıq. Hər halda ayrı-ayrı ünvanlarda rastımıza çıxan vətəndaş şikayətlərinin intensivliyi belə deməyə əsas yaradır. DİA.AZ olaraq həmin şikayətlərdən bızilərini təqdim edirik.
Beləliklə, "Müştərinin Səsi" sosial qrupunda vətəndaş Turqut Əliyev yazır (Qeyd: şikayəltə sosial şəbəkədə olduğu kimi təqdim olunur):
"Şikayətim Unibank dandir! Deməli qabaqcadan cashback haqqinda saytlarinda məlumati oxuyub albalı debet kati ilə odəniş etmişəm tərəfdaşı olmayan məkanda pos terminal vasitəsi ilə 1000 azn məbləgində. Və gözləmişəm ki 1% cashback qayitsin kartima, lakin mənə sonradan sms gədiki bu ödənişimə görə mənə 1 azn cashback qayidib (0.1%) . Zəng edib müştəri xidmətindəndə mənə bildirdilərki mənim kartim köhnə kartdir ona görə mənə 0.1% cashback hesablanır qaldıkı heç harda bunun haqqinda məlumatda qeyd etmiyiblərki köhnə alnalı kartlarina 0.1 % cashback hesablanır . Saytlarinda qeyd varki digər kartlarımız üzrə 0.1 % cashback hesablanır amma orda qeyd edilməyibki köhnə albalı kartlarda aiddir bu. Ümumiyətlə belə bir termin heç harda yoxtur köhnə albalı kart yoxsa təzə albalı kart özləridə bunun haqqinda heç harda qeyd etmiyiblər . Ona görə dərxal kartimda olan Unibank və Albalı Kart logosunu bu xala salıb silmişəm kartimdan gözümə dəyməsin sizədə təklif edirəm bu cür firildagları baykot edəsiz. Eşiddiyimə görədə Unibank hələm yeni belə bir firildag layihəynən gəlir ölkəmizə oda gücdü reklamı hal hazirda gedən Leobank kartidir. Ancag reklam etməkdənsə yaxşı xidmət göstərsinlər firildag etməsinlər. Söhbət o 10 manat cashbackdan getmir amma nəyə görə məni aldatsınlar mənim digər bankların kartlarimda var hansiki 1 % ceşbeki verir belə aldatmır bilsəydim onlardan istifadə edərdim. Mən aldandim siz aldanmayin ) #unibankfirildag #albalıkartbaykot
Digər narazı vətəndaş Rüfət Bayramlı isə "Müştərinin Səsi"ndə bunları yazıb:
"Şikayətim Unibankdandır. Amazon.com saytından məhsul sifariş verdim. Birinci dəfə OTP kod istədi, sonra avtomatik pul silinməyə başlayır. Unibanka sual verdim ki, niyə otp kodu istəmir də? deyir amazonluqdur bizlik deyil".
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:27-09-2021, 12:20
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Bu gün, 14:26
Varlı ölkənin kasıb əhalisinin naziri - xəstə inək və qara qəpik verən Sahil Babayev “çarpaz atəş altında”
Bu gün, 10:11