"Optimal Electronics" vətəndaşa kəf gəlir - GİLEY
Bakı sakini Əsmər Məhizadə "Optimal Electronics" tərəfindən başına açılan oyundan giley edir. DİA.AZ narazı vətəndaşın müraciətini təqdim edir:
"May ayında "Optimal Electronics" 8-ci mikrorayon filialından 3000 azn dəyərində 3 məhsul alınıb. BOSCH soyuducu, soba ve LG TV. Soyuducu və soba təhvil veriləndən sonra 2-ci dəfə quraşdırılma və yoxlama üçün gəlinib. Əlavədən də firma bir neçə dəfə zənglə soyuducunun vəziyyəti ilə maraqlanıb. TV isə ancaq qutudan çıxarılıb göstərilib, yoxlanmadan təhvil verib gediblər.
Üzündə eləbil "plyonka" var, altına hava keçibmiş kimi görüntü olub. Əvvəl 2 dəfə TV alanda olub, soymusuq. Anam elə bilib, yenə elə bir şeydir. Anam etibar edib, çox da fikir verməyib, təhvil sənədinə qol çəkib.
Evdə yaşamırdıq işıq olmadığı üçün. İyulun əvvəli 13 gün karantinə görə məcbur getmişik. Gedəndə qürar verdik ki, TV stendə asılsın, səhəri kanalları açmaq üçün hansısa şirkətə müraciət etdik. Usta cağırdıq, TV asıldı. Səhər TV üzərindəki plyonkaları soyub səliqəyə salmaq isteyirdik. Gördük plyonka sadəcə karkasdadir, ekranda yoxdur. Daha TV-yə əl vurmadıq. Elektrike taxanda isə gördük ekran başdan-başa problemlidi. 10 gündən çox bəlkə də 10-a yaxın nömrəylə əlaqə saxlamışıq. Boynumuza qoymağa calışdılar ki, qırıqdır.
Birteher bawa saldiq ki,qiriq falan yoxdu,ekran sapsaglamdir,problem altdadir,zavadskoy defektdir.bir nomrede dediler qizil zemanet falan olmalidir,magaza dedi bizde qizil zemanet verilmir.Zemaneti axtardim senedler icersinde tapmadim.Melum oldu ki,hec zamanet de verilmeyib,telebimizden sonra online sekilde atiblar ,bir nece gun sonra da anam magazadan goturub.Ekspert ve mali getiren insani teleb edirik 20 gundur.Ki,mali getiren wexs tesdiqlesin ki,yoxlanmadan tehvil verib qol cekdirib gedib.Tehvil zamani hem mali tehvil veren iwci , hem de anam mesuliyyetsizlik edib.Anam da duwunub zemanetli maldi,ne problem olacag ki?!Uzun sohbetlerden sonra 20iyul LG servis-den 1 wexs yazib atmisiq sekilleri.Ancaq,telefondan diaqnoz qoyublar.Heckim yaxinlawmadi 20 gunde.O da dedi plonka temizleyende sixmisiz falan.Her sekile baxan bir fikir yurudur,heckim canli yaxinlawib baxmir.Daha olmayan plonkani nece soyub nece sixmiwiqsa bilmirem.Bu TV sixilmaqla qirilandirsa xaricden oqeder yolu nece getirilir bes?! Dediler ,ekrana zemanet yoxdur,Koreya ekrana zemanet vermir.Ekran ucun qurawdirilma falan 500 AZN odemelisiz. Ekran cixarilib Koreyaya yollanacaq ,3 hefteye yenisi gelecek,onu qurawdiracagiq.Istesez da beledi , istemesez de. Sual yaranir : Eger Koreya ekrana zemanet vermirse qiriq ekran niye ora gonderilir ?! Hami cox gozel bilir ki, defektli mal geri gonderilib yenisi alinir yerine.
Magaza mudiri de ses atib ki,tehvil alib senede qol cekmisiz bizlik hecne yoxdu.Bu TV ne formada tehvil verilmesi ele ozu subhelidir.Diger mehsullarla maraqlanilib ,mehz TV ile yox.Qaynar xetde de bildirdiler ki, TV de diger mehsullar kimi yoxlanilib,oz iwcileri terefinden qurawdirilmali imiw . Ama, hec ele bir sey olmayib ,adini bele tutmayiblar.
Onagore , herkes mali tehvil alanda herterefli yoxlasin , ehtiyyatli olsun. Cox teessuf ki,tehvil zamani ozum orda olmamisam.
Bize verilen cavablar ise mentiqsiz.daniwiqlar sesle olub deya bura ata bilmirem.Biz daxil heckim agilsiz deyil ki, 1200-1300 aznlik mali tutub sixsin,zedelesin ve s.Ustelik mal 1kartla alinib,magazaya pul nagd odenilib,biz ise banka borcluyuq.18 ay kredit odeyeceyik xarab mehsula gore".
Paylaş:
Müəllif : Yazar
Tarix:23-07-2020, 09:22
Sikayət
loading...
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Bakı sakini Əsmər Məhizadə "Optimal Electronics" tərəfindən başına açılan oyundan giley edir. DİA.AZ narazı vətəndaşın müraciətini təqdim edir:
"May ayında "Optimal Electronics" 8-ci mikrorayon filialından 3000 azn dəyərində 3 məhsul alınıb. BOSCH soyuducu, soba ve LG TV. Soyuducu və soba təhvil veriləndən sonra 2-ci dəfə quraşdırılma və yoxlama üçün gəlinib. Əlavədən də firma bir neçə dəfə zənglə soyuducunun vəziyyəti ilə maraqlanıb. TV isə ancaq qutudan çıxarılıb göstərilib, yoxlanmadan təhvil verib gediblər.
Üzündə eləbil "plyonka" var, altına hava keçibmiş kimi görüntü olub. Əvvəl 2 dəfə TV alanda olub, soymusuq. Anam elə bilib, yenə elə bir şeydir. Anam etibar edib, çox da fikir verməyib, təhvil sənədinə qol çəkib.
Evdə yaşamırdıq işıq olmadığı üçün. İyulun əvvəli 13 gün karantinə görə məcbur getmişik. Gedəndə qürar verdik ki, TV stendə asılsın, səhəri kanalları açmaq üçün hansısa şirkətə müraciət etdik. Usta cağırdıq, TV asıldı. Səhər TV üzərindəki plyonkaları soyub səliqəyə salmaq isteyirdik. Gördük plyonka sadəcə karkasdadir, ekranda yoxdur. Daha TV-yə əl vurmadıq. Elektrike taxanda isə gördük ekran başdan-başa problemlidi. 10 gündən çox bəlkə də 10-a yaxın nömrəylə əlaqə saxlamışıq. Boynumuza qoymağa calışdılar ki, qırıqdır.
Birteher bawa saldiq ki,qiriq falan yoxdu,ekran sapsaglamdir,problem altdadir,zavadskoy defektdir.bir nomrede dediler qizil zemanet falan olmalidir,magaza dedi bizde qizil zemanet verilmir.Zemaneti axtardim senedler icersinde tapmadim.Melum oldu ki,hec zamanet de verilmeyib,telebimizden sonra online sekilde atiblar ,bir nece gun sonra da anam magazadan goturub.Ekspert ve mali getiren insani teleb edirik 20 gundur.Ki,mali getiren wexs tesdiqlesin ki,yoxlanmadan tehvil verib qol cekdirib gedib.Tehvil zamani hem mali tehvil veren iwci , hem de anam mesuliyyetsizlik edib.Anam da duwunub zemanetli maldi,ne problem olacag ki?!Uzun sohbetlerden sonra 20iyul LG servis-den 1 wexs yazib atmisiq sekilleri.Ancaq,telefondan diaqnoz qoyublar.Heckim yaxinlawmadi 20 gunde.O da dedi plonka temizleyende sixmisiz falan.Her sekile baxan bir fikir yurudur,heckim canli yaxinlawib baxmir.Daha olmayan plonkani nece soyub nece sixmiwiqsa bilmirem.Bu TV sixilmaqla qirilandirsa xaricden oqeder yolu nece getirilir bes?! Dediler ,ekrana zemanet yoxdur,Koreya ekrana zemanet vermir.Ekran ucun qurawdirilma falan 500 AZN odemelisiz. Ekran cixarilib Koreyaya yollanacaq ,3 hefteye yenisi gelecek,onu qurawdiracagiq.Istesez da beledi , istemesez de. Sual yaranir : Eger Koreya ekrana zemanet vermirse qiriq ekran niye ora gonderilir ?! Hami cox gozel bilir ki, defektli mal geri gonderilib yenisi alinir yerine.
Magaza mudiri de ses atib ki,tehvil alib senede qol cekmisiz bizlik hecne yoxdu.Bu TV ne formada tehvil verilmesi ele ozu subhelidir.Diger mehsullarla maraqlanilib ,mehz TV ile yox.Qaynar xetde de bildirdiler ki, TV de diger mehsullar kimi yoxlanilib,oz iwcileri terefinden qurawdirilmali imiw . Ama, hec ele bir sey olmayib ,adini bele tutmayiblar.
Onagore , herkes mali tehvil alanda herterefli yoxlasin , ehtiyyatli olsun. Cox teessuf ki,tehvil zamani ozum orda olmamisam.
Bize verilen cavablar ise mentiqsiz.daniwiqlar sesle olub deya bura ata bilmirem.Biz daxil heckim agilsiz deyil ki, 1200-1300 aznlik mali tutub sixsin,zedelesin ve s.Ustelik mal 1kartla alinib,magazaya pul nagd odenilib,biz ise banka borcluyuq.18 ay kredit odeyeceyik xarab mehsula gore".
Paylaş:
Müəllif :
Yazar
Tarix:23-07-2020, 09:22
Sikayət
Загрузка...
Oxşar Xəbərlər
Xəbər lenti
Bu gün, 14:26
Varlı ölkənin kasıb əhalisinin naziri - xəstə inək və qara qəpik verən Sahil Babayev “çarpaz atəş altında”
Bu gün, 10:11